augustifesten =D==D

WEIIIII så jäääävliiiigt kul vi hade igår..
Först så drog jag hem till Jassie där Emme var.
Dino och amela var också där. Dinos föäldrar skjutsade ner oss till rix fm festivaklen SMOCKAT av folk. 10 000 människor var det på ett ungefäääär sägs det =)

   

Jag träffade nästan mer linköpingsbor än de som bor i norrköping.. Lärde känna en som heter JON opch vi ska ta shoppingrundor tsm. Han hade galet snygga kläder.. MÄRKEEES!! =)
Åhhja, sen träffade jag självklart mitt ex TOM. det var skitkul o träffa dig. Du är så bra !! =D

   

Jao, och så träffade jag min älskling Jimmieeee.. Finns ingen bättre än dig. För varje gåbg vi ses känns det mycket bättre. JAG ÄR KÄÄÄÄR <3



(Tog inga bilder typ, för min digitalkamera är ju stulen o_O sadness )

Kommentarer
Postat av: Johan

vaddå hetingar? =P

2007-08-09 @ 21:40:54
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0