Augustifetivalen o Jassie fest ! =D

image350
MORGEN!!

TJåååpig morgon, när man vaknar av att två, väldigt utseende fina killar vid 19 års åldern ringer på dörren. Jag går och öppnar, har morgonrock och håret stod var som helt enkelt. De skulle fixa mitt fönster. Och jag bara NOOOO, mitt rum är stökigt. Men de var tvungna att göra det i dag ändå.. så jag släppte in dem i mitt rum..
Helt plötsligt hör jag ett splashhhh. Jag trodde det var min älsklings kruka i fönstret, men det var själva fönstret de tappade i mitt rum. NICE.

Idag kommer nog ockås tidningarna, de ska jag sortera i morgon i sådant fall.
Men jag vet inte om jag får jobbet eftersom en annan har jobbet här i detta distrikt ..

BILLY TALLENT <33

Nu ska jag städa mitt rum, ska göra det ordentligt i några timmar. Sen blir det att dra till Jassie.
Hon fyller sina 17 år i dag !! GRATTFIIIIS ! =D

Sen blir det augustifestivalen .. Here  we cooomeee..
Du ska väl ockås dit?? =)

Sen ska min älskling sova över hos mig, för första gången xD.. Mihiii ^
16/7 - Dagen var så kommern, det kändes så rätt..
Och här är jag, nykär och gla ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0