Dagens lilla klädseeel..

image445Dagens lilla outfit till kvällen =)
Jag har inte alls gjort mycket i dag mer än o äta, ta kort på kläder och solat en blekaste lilla stund..

Nu väntar jag på att Emme ska ringa. Hon har varit på Ullared hela dagen. JAG VILL OCKSÅÅÅ..
Men snart är hon hemma och då ska vi ha superkuul nere på stan. Lite tråkigt har inga pengar kvar, bara 50:- som en kompis lånade av mig. får se om jag får tillbaka dem i dag. Inte för att jag tror det men ändååå..

 
DAGENSS -
* Tunika -  H&M
* Tre kvarts jeans - Veromoda
* Halsband - Indiskaa

Ska du ner på augustifestivalen i dag ??

Kommentarer
Postat av: s.e

jättefin tunika :D

2007-08-11 @ 23:12:42
URL: http://ssaandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0