Delat ut reklam =)

image318GODMORGON!!!!

Jag har inte sovit någonting i natt, har mått lite illa plus att när jag kom hem eftre jag hade träffat Jimmie såvar det bara en timma kvar tills jag skulle ut och dela reklamen..
Det gick hjätte bra för att vara första gången. Eller asåååå..... det första jag gjorde var o gå fel. MEN DET STRYKER VI ÖVER. Jag klarade det galant, hoppas jag får jobbet btw=) dåligt betalt men Whooo carrrees ==)

Idag är det söndag, hm då ska jag träffa Jimmie lite senare, antagligen. Sen har jag ingen aning vad som kommer o hända.. o_O det märker vi...
Hur ser din dag ut?? =)
Har ni fint väder?

Här lyser solen kanonbra =D

Nu ska jag besöka min bilddagbok, det kan ni ju med göra ==)
http://ainariel.bilddagboken.se 
 
Hade braaa allesammen !! =)

Kommentarer
Postat av: Johan

jag läste igår och såg att jag får 108 kr den här veckan =P 8 artiklar, adresserade också, BLÄÄÄ!! =P

2007-08-05 @ 11:41:34
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0