Gårdagen , Idag dagen =)

Oj det blev inga inlägg igår, emn jag hade allt tid att kolla runt andras bloggar.
Men nu är jag tillbaka xD.

I torsdags nämnde jag att jag skulle dela ut reklam på fredagen och verkligen blivit insatt i att det är så. Men jag trodde fredagen var lördagen, så jag gick upp i onödig tid men till sist sa mamma till mig att det bara är fredag. Det var typsikt !.

Idag lördag har jag bara inte orkat gå upp tidigt för att dela ut reklam. För det första sov jag hos Emme för det andra gick jag och lade mig väldigt sent igår, kanske runt fyra.

Träffade min längtande kusin Linn igår, också Nicklas Grethe och Kenneth. Så v fikade och åt lite mat. Sen drog jag och Linn (ett år äldre än mig) till "mitt" tjejgäng. Vi fick skjuts te Emme och sen kom resten av tjejerna. Och så hade vi liite mys, Härlig tjejkväll med mat och dricka.. =)

Sen drog vi vidare till ett ställe där vi hade det allmänt trevligt, träffade massor med roligt folk, bland annat två som jag har snackat med från bilddagboken. ROLIGT! =D


1. Min älskade kusin Linn, har alltid kul med dig =)
2. En del av tjej gänget =) Tessan, Fillan, Juli och min kusin linn =)
3. Denna toa är förbaskat läskiiiig. Den ni vet som står i söder tull. Bläää för dörren xD

Vad ska ni göra idag ??
Har ni bra väder?


Här är det verkligen Varmt, solen kommer och går faktiskt men åhhh så skönt =)
I dag ska jag och linn vara barnvakt till min kusin Niklas. Vi ska nog spela lite minigolf och sen bara umgås tsm vi tre =)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

jaa det var jätte härligt med lite volleyboll! fick dock lite solsting, eller det kändes så haha . ska du på utebion imorn?(: då kanske vi ses ;D vi får sms:a?

2007-08-04 @ 17:19:34
Postat av: n

jag sjöng inte idag, det är i slutet av augusti ;) jag skrev det i inlägget under.

2007-08-04 @ 17:56:56
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0