Godmorgon alla läsare!! <33

Nu vaknade jag oerhört sent i dag igen. Typiska ord till lilla Tessan ^
Jao jag hade nog en dröm om min killes FD tjej hade en blogg och hon besökte min sida hela tiden. Jag besökte hennes och den var bedårande och jag bara älskade att läsa den. Men nu är det så att jag inte vet om det var i verkligheten eller i drömmen. För en sak är säker, jag drömmer nästan aldrig. Kanske en gång på fyra månader. Lite tragiskt. Drömmer du ofta och vad handlade din senaste dröm om??
Sååå om det var verklighet får du görna skriva din bloggadress igen så jag kan njuta av dina texter xD ! låter lite sådäärr. jaa. skitsamma =)



Gårdagen, eller ja, rättare sagt i natt så drog jag och Emme till några killkompisar där vi spelade lite frågesportsspel.
Eller med andra ord var det brickor man fick ta upp och på den brickan stod det ett ord. Man skulle förklara ordet med synonymer och lagkamraterna skulle gissa. SKITKUL!!
Det tråkiga var att killarna var ett lag och hade kört detta spel så de visste ju hur de skulle förklara till allting..
själv var jag jätte nervös och fick knapt fram några ord. HA!

Men i dag skulle jag ha träffat Natta för och lämna över lite kläder till varandra. Men dumt nog av mig så sover jag till Ett så nu förstörde jag den punkten. Men senare i dag ska jag träffa min killkompis Tom. Det kommer bli kul och se dig igen. Du är sköön ! =)

Lägger in dagens outfit senare. Vad ska ni göra i dag?

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja fast så "slappt" kanske det inte är att börja dagen med att kuta 8 km

2007-08-18 @ 15:09:38
URL: http://Karinolofsson.blogg.se
Postat av: natta

haha men jag var ändå på stan :) men ska du till utebion ikväll?

2007-08-18 @ 17:51:07
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Johan

Min senaste dröm.. hmm jag tror det var att.. ja va fan var det.. jo just det, att jag var en superhjälte som kunde flyga och sådär, alla älskade mig, så som folk älskar Stålmannen, dock helt plötsligt blev jag hatad och så helt plötsligt var jag dödlig och blev jagad av folk och monster, så var jag i en skräckfilm helt plötsligt.. haha =P
jaa du förresten, jag har en blogg nu ;)
http://Juhan.blogg.se

2007-08-19 @ 00:15:23
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se
Postat av: fd.

Antar att drömmen var om mig ? ^^ Om den nu var det så
har du inte varit inne på min bilddagbok, så var det nog en dröm, för det är den ändå bloggen jag har. :D Men det händer att jag läser din blogg ibland, den är rolig att läsa :) Hoppas inte det gör något. ^.

2007-08-19 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0