KALAAAS !! =D Augustifestivalen..

Uj sena inlägg, nu är klockan halv fyraa vid denna början av inlägget xD..
Det tar sin tid att skriva för min del. Msn hit, bilddagboken dit ^

Det har varit den mest roligaste och struligaste dagen i dag..
För var vi hos Dino som fyllde år i dag. Bara killar där men det gjorde densamma. Var jätte mysigt, åt tacos, tårta och drack öl och champange.. =) Jätte trevliggttt..

Vi alla drog sedan ned på stan och det var där altt strul började..
Mobilen lade av.
Tappade bort tjejgänget.
Hittade ingen jag kunde låna mobb av efer två timmar.
Då jag skulle ringa upp Emme, men glad blev jag inte när röst kärringen kom igång,,.
Mobilen avstängd..
Träffade upp martin. Jätte gooo
Sen träffade jag Martina och hennes gäng..
Så det var böandade stunder och känslor xD



Kommentarer
Postat av: Johan

va trevligt, så du blev knöl allltså? =P

2007-08-11 @ 10:34:05
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/
Postat av: SOFIE

mysigt..ehm och lite förrvirande för dig gumman (; haha, ses snart igen tycker jag ;D <3

2007-08-11 @ 12:25:54
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0