Kulig kväll! =D

Godmorgon allt gott FOLK ! =D
Emme kom in till hennes rum där jag sov. Ingen av oss vet om jag vaknade själv eller om Emme väkte mig. Men det stör sifg inte ! =D. Bonde sov i Soffan, jag i Emmes rum med hennes urgulliga hund och Nicke sov med Emme nån stans =D

Igår så åkte ajg till emme på eftermiddagen och nästan direkt gick vi till ICA. Där köpte jag två marabooo 200 grammare och nappar. GOTTENS. Emme köpte lite choklad hon ! vi gick vidare till Folkparken, utan att veta hade vi sagt wasaparken till Tollen, viktor och Anton när vi träffade dem på vägen till "wasaparken". de skulle festa, emn vi skulle äta choklad och hoppa studsmatta =D

I folkparken träffade vi lilla Martin, han åt uopp halva mnin daim chokladkaka. Men ähhh,.
Hemma hos Emme igen kom Nicke och Bonde efter ett tag, de lånade duschen men efetrdet hade vi roligt och unnade oss med olika spel, Yatzy och ett frågespel. Jag såg på so u thinkmu can dance, det rä ju underbart bra :D
Ser du på det ??
Favorit program på tv?

Idag ska jag välkomna mina kusiner och morbror och hans fru. De kommer från norge, så nu blire norska på spel xD Sen ikväll ska jag träffa Emme och Min pojkvän <3. Vi ska på utebion, det är ju Linasd kvällsbok.
Den är bra
Ska du cokså se den ? =D

   
  

Alltid lika kul med dig Emme !! =)


Kommentarer
Postat av: ` natta

Jag äter neovletta 28 , det är hormoner i, vet inte hur många. Jag har ju gått upp 5-6 kg på tre månader :) och mitt mål har varit att komma upp till 50 kg iallafall, några kilo till skulle inte skada men jag är nöjd nu iallafall! jag vill ju vara smal, och det är jag ju fortfarande, men inte supersmal :D själv då? .. jag ska på utebion, kanske ses :)

2007-08-01 @ 13:29:08
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0