Kvälls outfit ! =D

image287Nu har jag gjort mig i ordning till utebion. Slängt dussin av kläder på sängen för att välja vad jag ska ha ikväll. Visste verkligen inte vad jag passade i idag. Men det blev en liten lätt outfit, inte så snygg, men vi ska ändå bara sitta och kolla på filmen. Jag och Emme tillsammans denna utebio, underbart ! =D
Blir nog första utebion som vi verkligen ska se filmen =D

Nu ska jag äta lite mat och kolla min bilddagbok lite ^
Om ni har lust kan ni kika in på den med =) http://ainariel.blogg.se  Pusshejs !! =D



  
 
♦Övertröja - Gina tricot
♦Linne - Vero moda
♦Lee jeans - d & company

Kommentarer
Postat av: Johan

Jaa jag träffade ju dig för första gången idag =D då blev man glad =D förresten, kolla in bilderna på min bilddagbok från våran tältning hahaha =P så himla sköna bilder =D kommenetara gärna =D

2007-08-02 @ 01:57:02
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/
Postat av: mariia

snygg outift ;)

2007-08-02 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0