Min hund salli bjuder på glädjen..

   
Tänk er att en hund kan göra en själv så himla lycklig. Jag älskar dig när du ler stort med dina underbara läppar xD

Jao, det lär väll inte bli att jag hänger med Linn och de till fotbollsmatschen =/ tråkigt, för vi hade sagt att ajg skulle hänga med. Men jag har ringt och donat så nu tänker jag inte höra av mig meer. Dålig stil ! =/

De ringde från mattekursen nu. I morse hade jag skickat mess till mamma att hon skulle säga ifrån att jag skulle gå denna matte kurs. Och så hade hon glömt ringa, så nu skämdes jag ihjäl när de ringde upp och fråga vart jag höll hus =/
Men men, nu 'r det lööst !!

Ska väl ta en tripp ner på stan, fick pengar av pappa i dag.
Blev glad och lycklig =D
Också hade polisen fått in min plånbok med allt i förrutom mina pengar. Men men..
Glad att jag fick tillbaka den.

Imorgon vill jag sola o bada. Nån mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0