minigolf o fest ^

Jag skäääms för att jag inte bloggar lika ofta som innan, emn det kan bero på att jag inte sitter vid datan lika länge om dagarna - Låter rimligt inte sant? =D
Och s¨är ju mina kusiner här, så amn måste ju passa på och vara med dem en aning =D

Igår gick jag, Linn och Niklas ända till Vrinnevi minigolf grejs. Och där åt vi korv med bröd och spelade golf. Minstingen alltså Niklas som är 11 vann. Hur duktig som hellst och sen kom jag tvåa och Linn sist. Det roliga är att Linn verkligen är jätte duktig, emn i slutet då tröttheten framhävs så säger hon bara när det går dåligt
- Skriv en sjua på mig, xD fast på norska ^

   

Och sen kom min mamma och hämtade oss. Medans mamma lagade mat /lasange så stat jag, Linn och Niklas o spelade yatzy - det rä ju jätte kuwl ! =D
O maten var goooo =)

Senare på kvällen såg mötte vi upp en kompis till Linn. jag bjöd hem han här och vi åt snacks och gottt medans vi såg på en film - hade sett den innan. Men i allafall Flight93 
Har du sett den ??

Sen på kvällen drog jag vidare till smedby, jag cyklade faktiskt. Klockan hann och bliva ett innan jag var framme. Där var det fest hos Juli, och hon hade typå 20 vänner där och sen kom hennes syrra hem och hon hade också med sig 20 pers. så vi blev många men det var jätte kuuul. Och personerna från Julis syrras sida kände jag mer =) Jätte trevligt att träffa Daniel, Patrik och Markus ^

  ..
Nej man ser inte alls mina lysandew gröna ballerina skooor xD

Vill ha min digitalkamera =(

Sen efter festen, drog där ifr¨n halv fyra kanske och sen drog jag ned till stan föär att möa upp jimmie som kom från Göteborg ! så vi var väl i en timma, bra snackade och myste ut =) Älskar dig faktiskt !



Kommentarer
Postat av: Johan

nawww mypys =D en helkväll med andra ord =D och ja, har sett flight93, sådär bra. fan din kusin linn är het ;)

2007-08-05 @ 11:40:37
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/
Postat av: natta

Hur orkar du vara uppe sålänge sötnöt ;)

2007-08-05 @ 12:33:01
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0