Morgondag soool himmel blåååå - Redig svenska!! =)

Vet ni en sjuk grej som jag GLÖMDE skriva igår kväll. Eller ahh i natt vill säga..
Det är att vi bytte ju fönster.. Och sen igår kväll kom nicke och bonde förbi mig.. Helt plötsligt rör sig persiännerna (stavning?) och jag bara WHAT.. har jag inget glas i fönstret eller vad är frågan ?..
Jag blev sjukt skraj och det bevisade sig att det inte fanns nåt ytterglas bara innerglaas. Men häromdagen eller IGÅR så petade jag på ytterglaset och tyckte att det blev jätte fint.. Så det är någon som tagit bort mitt glaaas..

 

Whaatt a fuck ??!!,

Mamma kom in i morse vid halv nio. Jag berättade allt och hon blev helt knaaaass..
För vi VET vem det är som har tagit bort glaset.. Och den jäveelln kan brinna upp tycker jag. Finns inget vettigt med. bara UTNYTTJARE!!! FUCK U

Jag har väll inte ens sagt Godmorgon?
Ojj dååå.

Men i dag vet jag inte alls vad jag ska göra.. Föörmodligen augustifestivalen med Emme. Eller helt enkelt sitta hemma, bjuda hem nån kompis och bara hade mys framför en film och gottens i smaken. Det låter också trevligt..

Pouuuuf vad tråkigt..

Kollade igenom h&ms katalog. Skulle kolla in hemsidan men jag fattar inte vart höstkläderna är xD..
Men iallafall älskar de nya kläderna som kommer in.. Mer baserade kläder coh det behövs i min garderoooob.

Vad tycker du om höstkläderna?? =)
Vad händer i dsag för din del..
Kolla vädret lixooom, SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !

Ska äta frukost nu och sen sola lite, emn inte för o få färg, hatar att tänka tankenatt bara ligga där och fundera över om man fått nån färg elelr inte =P

Kommentarer
Postat av: Johan

det blir att ligga och sola, få lite färg, kanske ut och springa lite =) ikväll bär det nog av mot stan igen, träffa klassen-gänget så att säga =) har du lust att ses om du kommer ner? isåfall får du gärna slå en signal(har fortfarande inte pengar på mobilen) =P

2007-08-11 @ 14:52:44
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se
Postat av: natta

ska till stan ikväll ;) gå in på www.hm.se sen tar du SHOPPIGN typ sen DAM så finns alla kläder där ;P haha .

2007-08-11 @ 15:03:29
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: natta

''Postat av: threes`
Men ähhh ibland finns den varan på lagret !! men ditt liv är mer än överstökat annars sååå xD
'' jag fattade typ INGENTING av denna kommentar.. vilken vara? vadå överstökat? Xd

2007-08-11 @ 15:15:05
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0