Norsholm, Kimstad & Söderköping

Åhh vad skööönt att komma hem. Och vilken utflykt vi har varit på..
Det har varit underbart skööönt att komma från Norrköpping.. Vi har varit i Kimstad, Norsholm och Söderköping..
I Kimstad mötte vi upp mormor och morfar Olle och köpte lite smått gott med godis..
Vidare åkte vi till Norsholm där vi satt och fikade/åt precis intill Göta kanal. Det var underbart mysigt..
Vi tänkte spela golf men mina småsyskon blev för jobbiga så allt sket sig. Men men..
Sedan körde vi till Söderköping.. Körde upp på berget och stannade nära utsikten.. Där stannade vi ett tag och därefter gick vi till bilarna igen och sedan ned till själva kanalen som ligger strax nedanför utsiktstornet..
UNDERBART

När vi väl var nere så tog vi en glass och snackade mycket om händelser och å i livet..
Nu är jag jätrte tröööttt. men ska iväg nu till Jassie och de. Men urs vad trött jag ärr.. Orkar egentligen inte.. Men svinigt är det om jag inte kommer vill säga ! =/







UNDERBAR DAG!! =)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

vilken mysiig dag du verkat haft gumman (: jag har faktiskt inte varit uppe i tornet =O haha ;P

2007-08-10 @ 23:31:15
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0