Pelles kebab xD !! =) brandövning

Jag är verkligen inte trött på att blogga. Men själva grejen är att skolan tar upp så mycket tid.
Går himmeslalunsdsgymnasiet och läser Djurvård för er som undrar..
Men riktigt kul har vi i allafall..
Men jag ser också att ni inte kommenterar längre.. Varfööör ??
Skitkul med kommentarer ska ni veta :D:D

Idag har klassen haft brandövning och det var väldigt kul.
Man lärde sig väldigt bra på teorin .
"Fattar ni vah? vah ? vah ? =D=D"
Ordet vah kom upp jätte ofta i hans meningar xD men det var sköj..
Sedan hade vi den praktiska delen. Och det var jätte kul de me.
Vi fick kväva elden på dockor, släcka eld med pulver (brandsläckare) och så fick några pröva på en "riktig" brand och ta ut massa dockor från rum där det brann i och rum med fullsmockad rök och allt. Läskigt !! =)

Och till dagens bilder... =D
Se och kommentera...





Nuu ska jag läggta in bilder på bilddagboken och sedan läsa veckorevyn yte på gården ^


Kommentarer
Postat av: ebba

:D

2007-08-29 @ 17:18:19
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Patricia

Haha, asså jäääävligt snygg bild du la in på mig då ;O ? Kan du inte ta bort den :/? Faan skäms ihjäl tessan.

2007-08-30 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0