Pizza time =) Och Utebiioooo

 
Igår så träffade jag kusinerna. Linn och jag hade varit uppe hela natten som sagt så vi sov ända till klockan fyra. Därefter kommer resten av släkten och vi for i väg för att äa "frukost" nämligen middag på en pizzeria. Pizzorna var verkligen enormt goda ! =D

Hur äter du din pizza?
 1.  2.  3.

1. Detta sätt äter min mamma på. Hon gröper ut själva innehållet ur pizzan och sparar kanterna som hon aldrig äter upp ^

2. Så här äter nog de flesta, som mig. Alltså skär upp i tårtbitar och sedan äter med händerna ^

3. Så här äter min kusin niklas, han börjar och smaka på kanten lite oc sen går innåt i pizzan. Till sist äter han kanterna som är "godast"

Vem är du lik av oss ? du aknske har ditt egna sätt o äta ^

Sedan åkte mamma hem till vårat hus medans vi alla andra hängde med hem till mormor/farmor. Var evrkligen tvungen o pröva linns Keps. Passar jag i keps? =D


Vi träffade därefter Dennis, en kompis till Linn och det är min killes kusins kompis också xD. Och vidare begav vi oss till utebion. Jag sov sedan över hos min älskling..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hm jadu de är ganska svårt. Ibland kan den bli lite glansig och "fet". men annars är den väl vanlig. vad har du gör dig nu? Vad passar då tror du? kram

2007-08-06 @ 14:33:10
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Johan

man äter så som du gör.. annars brukar jag oftast vara lite "skabbig" och vika ihop pizzan(iaf för typ två år sen när vi åkte mkt moppe) och äter den som en macka =P det va gott

2007-08-06 @ 16:48:01
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0