Röjsååååg och traktor. Min stil ? xD

Åsså jag är sjuukt trött. Måste ändra mina matvanor för nu blir det allvar har jag märkt.
Åt ingen frukost i dag. Jag bara orkade inte att göra i ordning det. Urss..
* Äta frukost
* Ta med två mackor och ett äpple till rasten innan lunch
* Äta lunch mat i skolan
* När jag kommer hem, äta mellan mål
* När mamma kommer hem, middag
* sedan kvällsmat !!
Så ska det se ut för mig hädanefter!!

Vi har haft tre teori lektioner i dag.
Först lektionen hade vi genomgång med traktorkörkortet och vägvärket grejs.
Vi ska nämligen ta körkort i traktor. Vi fick en jätte stor bok om trafiken. Och om några veckor blir det både teoretiskt och praktiskt prov. Vi hade också diagnosiskt test i traktor och dess körning. Kunde inget xD !! hah !!

Nästa lektion var RÖJ teori. ha, vi ska börja röja med röjsåg snart, och det blir praktiskt. Så vi fick ett häfte. Prov om två veckor. Och sen blir det bedömning inom röjsåg i det praktiskt varje gång. HAh shiiiet !! PRESS

image659Sedan var det lunch rast och shiiiet vad jag var hungrig, åt MASSA mat haha. Det var köttbullar med potatis och brun sås. Och efter det gick jag o pati till cafeterian och handlade massa kakor. MUMS =D men jag var verkligen "du blir vad du äter" tjock efteråt HAA =D



Sedan var det dags för sista lektionen då vi ahde skönaste läraren. Åhh vad jag "älskade " han xD haha ^
Vi hade lite genomgång med brandsäkerheten och så gick vi runt på hela skolan och kollade vart brandsläckarna var. Vi hade skum, kolsyra brandsläckare på skolan =D Weeei..

Sen var det Stan för min och Pattis del xD
Vi gick in i en sexbutik där vi prövade ett läppbalm - Hot lips och shiiit vad det brändes.
Sen kollade vi på lite dildosar. En var jätte söööt dock inte den som jag har på bild. Nu, här nedan xD

Jaoooo, nu ska jag ta en löparrunda. Bara i.6 km. Men jag är så trött så jag måste pigga upp mig lite. Sen blir det Träningsmöte. Vi ska få reda på tider och så.. Hur det blir i fortsättningen..

Och sen den 27 då är det tränare möte. Och jag fick ebn förfrågan över om jag var tränare Och då ville jag bara säga att YES det är jag. Tränare för 4-6 åringar. Jätte gölll !! =)

BLOGGAR SENARE =D=D=D

Kommentarer
Postat av: Elle

Potatis, köttbullar & brunsås - jag är SÅ avundsjuk <3

2007-08-21 @ 15:53:22
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Therese

Svar : Hehe, nej det tror jag inte :D :P För idag var första gången jag var inne på din sida ;)

2007-08-21 @ 16:52:09
URL: http://hinderlover.blogg.se
Postat av: bea

hej, tänkte bara kolla så du fått mitt mail? ;P
om du skulle ha koftan, alltså ;)

2007-08-21 @ 17:12:47
URL: http://belutt.blogg.se
Postat av: Anonym

haha :)

2007-08-21 @ 18:29:56
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Rebecka

Bra matschema du fick ihop där. Då har du lite att plugga nu då men det där fikat så ju inte helt fel ut ;P

2007-08-21 @ 18:49:54
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: jimmi3

haha din kåtbock :D <3 du kan få en dildo av mej om du så gärna vill ha :O <3 älskar dej <3

2007-08-21 @ 19:16:35
Postat av: fie

haha :) trevlig och krävande dag sööt. ska vi ses någon gång tycker du? :)

2007-08-21 @ 19:35:05
URL: http://www.wernerson.blogg.se
Postat av: cassandra

jaa och traktor ingen bra kombination haha som jag sa tidigare: stor olycka vid himmelstalundgymnasiet flera ungdommar svårt skadade av en galning i en taktor x).

2007-08-21 @ 20:44:42
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se
Postat av: linn bäckstedt

hellu :) vad använder du för parfym och kan du inte lägga in en ansiktsbild hur du såg ut idag? diggar diiiiigg :D

2007-08-21 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0