Skola, staniiis med giirlsen.

Nu är jag hemkommen från stan och från skolan.
Jag som ni kan se nedan hade jeans och en tjockare tröja på mig, kollade inte vädret i dag.
Men vad blir det för väder, joo jätte soligt och 30 grader.. Där står man med taighta jeans m.m
Hmmm o_O
Någon som vet vad det är för väder i morgon ?

Skolan har gått snabbt i dag. Djurkunskapen babblade våran lärare bara igenom. Sen hade vi engelska och våran lärare var jätte bra, gillade henne skarpt. Hon snackade engelska hela tiden. Men det första vi fick göra var ett hörförståelse prov och sen en läsförståelse prov grejs.. Men det gick väl ganska bra, skulle haft lite mer tid på sig bara så skulle jag nog kunnat gjort allting.
Sista lektipnen hade vi naturkunskap, men snarare snackade vi mer om hur grupper ska gå till och hur amn gör för o passa in och vad man strävar efer och sådant knas =P vi ska börja med miniprojekt ^




Var på stan med dessa tjejor, själv åt amn kladdkaka med grädde och en läsk till. GOTT ! =)
Ska till djuraffären och inhandla lite stuff..
Bloggar ikväll då är jag formodligen hos älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: fillll

men driver du herregud, så jävla ful haha!

2007-08-24 @ 19:15:41
Postat av: emme

tessan du sa att du skulle göra så att man inte kunde trycka upp bilden, antingen gör du så, eller så får du ta bort bilden :P !

2007-08-25 @ 17:42:22
URL: http://emelutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0