Sortera reklam..

Jag ställde klockan i dag vid halv ett. Brukar aldrig vakna till uppväckningen men idag så gjorde jag det. Jag vill mena att jag alltid vaknar tidigare än halv ett. MEn i allafall så vaknade jag väldigt snabbt, viste vad som stod på spel. YEEEEES! skulle sortera all reklam!
JÄTTEEEE KUUUL..

Har gjort det nu i två och en halv timma, jag är inte klar..
Jag kommer få 125 kronor för detta, det duger emn ändå så jäkla lite.. =P
Det är ju sorteringen som tar tid..

Och vetni HA !! =D jag vt inte vad jag ska böra all reklam i, eller dra rättare sagt. Jag behöver en vagn.. Måste ringa på grannarna xD

  
Tack mamma ör din medtanke. Tack för att du hjälper mig en aning, emn pengarna är mina ! =D

Snart kommer mina kusiner från Norge. det kommer bli så kul och träfa dem, det är hela två år sen vi inte har träfats. Tror jag !

Nu ska jag sortera reklam igen.. Wihuuuuuuu ! =D
Vad ska ni göra i dag ?? =D

Kommentarer
Postat av: cissi

dem är störda på sdr =/
man måste ringa och be om en vagn =/
de säger att man ska få en..
men de skickar aldrig någon ;S
GOOD LUCK med jobbet ;)<3

2007-08-02 @ 15:21:03
URL: http://ceciliadouhan.blogg.se
Postat av: Charlotte

Visst är de fina :) Men kanske bara till fest? Eller vad säger du?

2007-08-02 @ 16:15:31
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0