STÄÄÄÄDAT..

Nu har jag städat klart mitt rum.. Det kändes sköönt kan jag säga =)
  
Måste få in lite större växtre i mitt rum, som går från golvet.. Sen måste jag fia taklampa som ännu inte har blivit klart än.. Ska ha spotlight. FÖRSLAG?

Annars är jag nööjd, lite tråkigt med väggens färg, blir så mörkt.  Blått vill säga, men det får duga.

Nu ska jag sminka mig, klä på mig fint för att sedan dra mig till JAssie.. Men jag ska vänta på Emme först !! Goseeepalllt !! =D <3

(dåliga ni är på o kommentera.. )


Kommentarer
Postat av: `elin

fint rum :)

2007-08-08 @ 15:58:04
URL: http://justdiamonds.blogg.se
Postat av: cecilia

omg :D finaste rummet jag sett :D dö snygg inredning :)

2007-08-08 @ 17:05:34
Postat av: Johan

himla mysigt rum du har döh =) hehe kul att träffas igen, va lite vinglig såg jag hehe ;) men alltid lika kul att ses ändå =D

2007-08-09 @ 00:32:40
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0