Utebiooo ^

Igår när jag precis skulle stiga ut ur huset och bege mig till utebion står ett stort lass med Reklam, jag bara WHAT ! typ. Jag hade glömt att ringa och meddela om jag kunde dela ut reklam nu i helgen så de tog förgivet att jag skulle göra det. Så hopp, då vare bara att bära in allting.
På utebion såg jag för frsta gången filmen. Den var jätte bra. Och guuuu så mkt folk det var ! helt otroligt alltså.

 

Efteråt träffade jag min Jimmie. Han var tsm med sex andra killkompisar så vi gick runt i ektorp. Sen när vi skulle hem gick vi till klingsberg där vi la min filt på marken och myste. Vi snackade om en jävla massa, kommer inte ihåg mkt men just då var det väl inte onödigt snack xD. Heh sen så skulle vi hem, men jag ville verkligen inte att han skulle sova hos mig, Vet inte varför. ostädat rum, men vad gör det egentligen ?? =S
Så vi gick skilda vägar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0