VÄDRET och SAKNAD av kusinvitamin LINN!!!

Godmorgon !!

Det har helt enkelt bara blivit så att jag vaknar när klockan ringer.
Men jag har aldrig tänkt på att ställa om klockan heller.
Knasmig
Men ändå är det riktigt sjönt att sova till kvart över ett.
Men varför just kvart över ETT??

Urrrrrrrsss, nu är det skolan som gäller. Jag menar inte urs utan jag måste ändra på dygnen är vad jag emnar med URS. Ni skulle bara veta att varje dag går jag och lägger mig vid halv fyra fyra. Okej, nu vet ni ju det också!
Men det måste bli ändring..

Och snart kommer väl stressen också, efterssom mina krav måste vara höga för att jag ska klara mig.
Okeeej, jag fick 15 mvg nu i grundskolan så då borde det väll gå typiskt bra på gymnasiet också. Men där måste jag plugga ennu mer, också fler kurser att göra PLUS att jag måste ha ALLA  mvg..
PREEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSimage508

Kolla dagens väder, helt underbart i Norrköping  !!
Jag som inte kunde vara med Milla i dag gör mig så nere..
Åhh så själv ska nan inte göra mkt i dag om ingen hör av sig och vill LEKA
Men när MAMI kommer hem från jobbet ska hon och jag dra till Himmelstalundsgymnasiet
Ska lämna in ansökan om busskort!


Kolla vädret i morgon =O
Inget man ser fram emot och ag och älsklingen ska bada och "sola" och
sova ute under bar himmel  i regn.
Hööömm, förslag på nåt som dunstar bort regn fast att amn kan se himmelen HAH ??

Saknar dig enormt linn, men om fyra månader ses vi igen då du kommer ned till mig och sen när ni ska hem så ska jag hänga med er. Flyyyyg hem !! härligt...



Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, här kommer svar på dt du skrev i min blogg! Okej, har du också ridit :)? vad roligt, red du på hageby? Okej tack för spårvagns beskrivningen :D haha. Jag vet inte om jag ska åka spåris elr inte, jag får nog skjuss om jag vill. Hur ska du göra? :) <3

2007-08-14 @ 14:18:53
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: natta

jaha nej förlåt då missförstod vi varandra :P

2007-08-14 @ 14:22:44
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: fie

jag hade faktiskt tänkt att ringa dig idag (: thihi^^

2007-08-14 @ 18:37:04
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0