våran praktiska dag i matte ^

TJOHHEEEEJ, glad som bara den ! ^ =D
Vi hade Introduktion i dag morse, emn vi fick sluta en timma innan så jag och Pati drog oss ned på stan och åt och sen drog vi mot ebersteinska och träffade mycket folk bland annat sofie ^

När vi kom tillbaka tog jag på mig mina stålhetta skor förag har gått runt i 11cm klack i dag i skolan, och det värkte som bara den. Men skönt vare när jag tog på mig skorna. Vi skulle ha praktisk matte och vi var indelade i fyra grupper. Det var myyys =D
Och det var jätte kul. Jag o cassandra tjaffsade och löste mycket tal tsm xD Du har ju hjärna trots allt xD needå ^



Min mobil dg så då fick Elin ta lite bilde xD



En Rolig dag emn i morgon blir det ännu mer roligare..
Stegeborg med klasen, träffas 8.20 kommer hem 21
Vi ska tävla, grilla, fika, paddla kanot och använta våra handskar vi har fått.
dock vet jag inte vart de är..

Men nu tilldagens upplägg.
* Ska på möte - gymnastiken
* Ska till älskling
* Blogga om "gissa vem "

Hade bra Pösss

Kommentarer
Postat av: fie

åhh tack för att du fick med mig där på ett hörn:D och tack för kommentaren. hoppas du har tagit åt dig av mina ord :)

2007-08-27 @ 20:09:11
URL: http://www.wernerson.blogg.se
Postat av: Johan

haha stegeborg säger du? vi var i brevik förra veckan, så ni kommer typ vara där vi va. känner du dig inte stolt? =P

2007-08-27 @ 21:31:44
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0