lycklig..

Jag vet att jag lovade er fortsättningen...
den får bli i morgon..

Jag har känslan av lycka när det gäller livet.
Äntligen vet jag vart jag har mig själv och jag har styrka till att stå på mig.
Jag är verkligen lycklig och det är ni vänner och du jimmie som har gjort mig till den personen.
Jag vet inte hur jag ska förklara i ord hur glad jag är att ha er.
Mitt liv har inte varit lätt, det är det inte nu heller men jag känner verkligen att jag har lyckats.
Jag har lyckats med alla övergångar, alla problem som dock blir skuggan i själen men bara skuggan, det vet jag.
Jimmie, du är helt underbar, trots de fel vi alla gör.
Du har gjort mig kär, du har gett mig självförtroende, du har gett mig styrka.
Du GÖR så att jag vill leva.
Har aldrig varit kär nån gång innan, inte som nu. jag är verkligen kär.
Skulle inte kunna släppa taget om dig. Saknar dig varje dag så det skulle vara för jobbigt om du inte fanns i mitt liv.
Nu släpper jag tårar, vet inte varför . Men det är nog lyckan och saknaden som gör att tårarna bara rinner.
Men jag är glad så JÄVLA glad att du finns vid min sida.
tack så jävliiiigt att du orkar med mig, jag är inte så jobbig men jag förstår dig när du nämner mina humörsvängningar, sorry =D
Fem månader på¨södang, herre gud vad snabbt det har gått.. Åhh vad jag älskart..
Du är bäst jimmie, verkligen bäst !!..
Älskar dig, lämnar dig inte.
Du är bara min !


Kommentarer
Postat av: *Millan*

Jätte fint skrivet sötis

2007-12-14 @ 21:01:49
URL: http://millan1985.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, va fint!
Kramar :)

2007-12-15 @ 11:10:32
URL: http://Gribbe.blogg.se
Postat av: Anonym

fint =)

2007-12-15 @ 12:08:03
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0