Överseende med bloggförändring..

Hej nu är jag hemma.
Det är faktikt ganska skönt att komma hem och sätta sig framför datorn en liten stund.. Jag har myst med älsk och sett på massa filmer, det älskar jag !! Så jag har inte haft så mkt tid för bloggen just, men det kommer med sina dagar ^

Jag hade tänkt att ändra om designen nu i bloggen [ IGEN SÄGER NI ] hahaa, men jag har faktiskt tröttnat på denna juldesign så nu tänkte jag försöka ändra om till lite mer vanligt .. Så jag hoppas ni står ut med all ombygnad, det kommer ta tid.. ^

Det är en tjej på bloggen som har stört sig så mycket på att hon inte kommit på det där namnet på vem jag liknar, men nu kom hon på det och då vill jag fråga er om jag liknar michelle phiffer som läsaren sa ??
Vad tycker duu ??


image1875
Vad tycks om min underbara väska då från Nuknuk.se ??
Jag gillar den skarpt iallafall..

Kommentarer
Postat av: Hanna Hurricane

jo det gör du faktist! men såklart en yngre variant :)

2007-12-27 @ 01:14:33
URL: http://phoenixx.blogg.se
Postat av: mariia

tänkte också köpa väskan , visst ären snygg :)
va snygg din blogg är :D
jättefin,

2007-12-27 @ 01:40:56
URL: http://mariiak.blogg.se
Postat av: Emelie i klassen :)

Väskan 'r skitsnygg! :D Vill med ha!!! ;D

2007-12-27 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0