Livet har en mening.

Hur jobbigt och svårt det än är så kan man inse en värdig mening i livet. Den lilla ömtåliga delen man ska ta väl hand om. Men vid tillfället då allt bara är värdelöst och självkänslan som finns nån annan stans, inte i närheten av sig är delen liten, delen som ska vara meningen i livet.
Just då, tillfället nära döden fanns ingen mening i det jag gjorde, trodde jag. Men den förklaringen fick jag där efter när du fanns hos mig, din röst, din tröst. Utan dig skulle jag inte klara mig jag skulle inte finnas i någons liv som betyder idag mer än annat för mig och för dig vid den delen. Jag inser livets mening, att kämpa. Men för att kämpa måste man ha styrka både psykiskt och fysiskt. Med din hjälp hela livet som gått, finns jag kvar. Och jag är glad att jag träffat er som verkligen tror på mig, och vill uppleva lyckan runt om mig. Du gav mig livets mening och jag löd den, jag kämpade och nu står jag över vad jag tycker och tänker. jag har självförtroende och självkänslan finns där. Men det är tack vare först och främst dig Patricia, och ni andra har lett mig på rätt väg. Jag vill bara tacka er Olivia, jasmina, Elin, Mikaela Å, Paulina, Jasmine och Nicke. Patricia skapade vägen för mig och ni 7 ledde mig till vägen, vägen som förblir lycka i all högsta grad.  Vad ska jag göra för att bevisa den lycka jag känner över er. det jag kan göra nu är bara att
Tacka !

Nu är veckorna framöver överskridet med händelser. Tränar varje dag som ni kanske visste men utöver det å ska jag nu i helgen den 10/2 till Linköping och dansa med gänget, Patricia, Nivvan, Malin, Steffi och några till. Sedan blir det alla hjärtans dag den 14/2 då jag ska tillbringa dagen med Killen, underbart. 17/2 ska jag tävla i dans för första gången. Delfinalen är på frinavet nån tid, kommer inte ihåg men kom dit och kolla om ni vill, skulle vara riktigt trevligt.. Ska dansa modern dans med lite street i innehållet. Den 20/2 får jag pengar igen. Alltid ett nöje jag vill få med =). Sedan den 27/2 är det otten med Patricia som gäller, kommer bli riktigt kul hoppas jag, tre dansgolv och allt. Sen är det ju lite små kul med alla nationella prov man har i skolan, bara hoppas på det bästa..

Hade bra allesammen!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

aaw, älskling. Jag älskar dig och finns alltid här för dig, min allra bästa vän ! Vi två FÖRALLTID

2007-02-09 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0