Tillit & Omtanke

Tiderna med dig är oslagbara. Det är sällan jag är så glad när jag är med någon. Men med dig, varesig hur vi mår så brister dagen i skratt. Från början av dagen har jag ett leende på läpparna och det slutar alltid glatt. Jag med mina humörsvängningar som gör oss oense kan gå över till inget annat än; ska vi ta nåt att äta?. Lixom med dig kan jag sorgset nog bete mig hur som helst, du kan bli as arg och säga en massa dåligt till mig men ändå så övergår lyckan med detsamma. En sådan vän bör alla ha. Och en sådan vän har jag funnit. Patricia, tusen tack!

Faan så absurt det är. Jag saknar verkligen dig Tom, fan så fel allting blev. Och jag kan fortfarande inte fatta att du kunde göra så mot mig, det kommer alltid sitta kvar som en stopp bland kärleken, i våran kärlek. Men ändå längtar jag efter din famn och rörelser. Men det funkar inte.

Jag kommer aldrig glömma den dagen du och jag blev osams, Paulina. vi var inte på ett halvår minst. Och det var mitt fel. Jag ringde inte dig så ofta och det sårar mig när jag tänker tillbaka på tiden. jag skickade ett brev till dig tillslut och där stod en massa fint, till och med att jag ville inget annat än att vara sams med dig igen. Efter några dagar, brev till varandra och från varandra så blev vi sams. Du sa till mig att en vän kan man inte bara lämna, den finns alltid där hos en och man kan prata om allt till den personen. Och bara för att vi har varit ifrån varandra i ett halvår så fick inte det betyda mer än själva tåren som föll i havet. Och den meningen har jag stort förstånd i. Om man har en vän VILL man inget annat än att få tillbaka vännen oavsett allt sårbart emellan. Och det är sant. Vänskap samt Kärlek bygger på tillit och omtanke. Om det finns mellan personerna så går inget förlorat.
Olivia, en av mina bästa vänner är besviken på mig för att vi inte varit på en och en halv månad och nu säger hon dessa ord som bara skär sakta genom mitt hjärta; jag vet inte om jag vill vara vän med dig. Självklart blev jag förvånad över allt fint hon har sagt om mig, som hon ännu en gång sa precis innan hon sa den förskräckta meningen och det yttersta - jag vet inte om jag vill vara vän med dig. Jag trodde vänskap var som ovan. Men vem vet, det kanske bara finns hos vissa personer som verkligen gillar varandra innerlit, emn jag trodde fan i mig att det fanns inom dig.
Orsak finns alltid och det ska alltid komma fram och därefter bör man tänka om. Men min orsak betydde tydligen inte mycket eftersom hon inte tar mig som en vän.

Elin och Louise tack så jätte mycket för att ni tog er tid för att titta på mig när jag dansade. Jätte snällt att ni över huvudtaget ville sitta i en och en halv timma och bara glo. Men det är väl det vänskap också är gjord för. Vilken Osis att jag inte van =P, men jag är faktiskt glad att världens bästa kompis lillebror tog hem vinsten..

Patricia och jag skulle vara i förrgår med Robin och Sigge men planeringen blev ändrad. tjugo i nio bär vi oss iväg till Hageby Centrum [ det var en bit från mig ] med min cykel och i själva snöstormen. Centrumet stängde nio men vi var där efter tio minuter. hela vägen dit gnällde Patti på att hennes fingrar var iskalla men jag tror nog tillslut att hon tog tillbaka en hel del när hon fick se mig, heltäckt av snö, blöta fingrar och genomsurt hår. Men det sket vi i. Köpte lite godis och choklad. tillbaka vägen ville patti ha en hamburgare så vi tog mcdriven med cykeln. HUHU^ vad vi skrattade men det gick igenom. Patti fick sin efterlängtade hamburgare. Ännu en rolig dag med Patricia - bästa vän. ÄlsklingsTrasa

Hade bra allesammen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kommer aldrig att sluta häpnas över hur bra du är på att formulera dig om saker och tankar som du är med om. Det är helt enkelt bara så, du är lite bättre än oss andra =)

2007-02-20 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0