Koppling och STÖTNING =D

Ännu en seg dag, lika seg som hela månaden med internet har varit. Min frånvaro har berott på internet uppkopplingen som inte fungerat. Ihela två veckor har jag suttit framför datorn utan inverkan. Kanon!
Mycket har hänt och jag har verkligen velat skriva alla händelser. och nu när jag väl kan det kommer jag inte på någonting, typ. Men det är väl som vanligt.

Mina händer darrar, själen fryser och jag mår inte där bättre. Revolutionen kom snabbt, från medelvärme till många minusgrader. Det förekom många förändringar så som strumpbyxor under jeansen, halsduk och inte minst kroppen. Bakterierna blev inflamerade i halsen, vilken halsbränna. Febern började komma, och nu sitter jag här med 39 grader.
Träning varje dag förrutom torsdagen, då jag är tränare i stället. utsliten och stressad, hinner inte med skolan. Dubbelt med matte, dubbelt med so och inte minst idrotten där både teori och praktiska övningar utförs. Stressen gör att jag inte orkar plugga eller träna. Jag är bara helt förslappad och det gör mig nere--

köttbullar med spagetti är äkta svensk mat, och det är riktigt gott dessutom. Ja men i alla fall nu ska vi inte prata om vad jag äter utan gå vidare till förklaringen med Koppling och stötning. Ja det säger sig självt, spenderade dagen med Patricia då koppling och stötning förekom. Det var, hmm en vecka sedan på ett ungefär. Dagen innan, eller kl: 03 på natten satt vi uppe och åt chokladpudding med glass. Patricia åt självklart upp allting men jag orkade inte mitt och dessutom hade jag ett glas som var hälften så stort som Patricias. Efter vi var klara med mumseriet bestämde vi att vi skulle sova länge, över tolv nästa dag. Och det gick genom, vi sov ända till 14. Klockrent. Sedan låg vi i sängen ok snackade och lite sådant som vi tjejer gör.. Jag drömde en massa olika drömmar den natten, kommer inte ihåg en enda i nuläget men då kom jga på alla och vi skrattade åt dem alla också, våran humor är inte speciellt den normala men för oss fungerar det i alla fall. det var kopplingen jag tog upp. Inte kopplingen med det hela utan avkoppling som jag ansåg hela dagen var.
Och sedan framför tv fick vi vårat damp och där förekom stötningen =P, mer i detalj går vi inte in på.

Nu har jag ätit upp köttbullarna och är mätt och belåten. Ska ta mig en titt på tekniken nu och göra 20-40 matte tal, ligger lite efter.  Hade bra allesammen.


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHA, jag är så jävla tjock utav mig (a)

2007-02-09 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0