Borta bra men hemma bäst..

Jag kan inte själv förstå hur mycket jag saknar dig Jimmie.
Det är verkligen sjukt hur mycket tiden kan betyda.
Snart kommer du hem till Norrköping.
Om två dagar, söndag då ska jag kyssa ihjäl dig och bara känna din närhet.
Utebio på kvällen också, det kommer bli myyys.



Jag är iallafall hemma nu från våran lilla trip. Vi har varit i många städer, mest i söder..
till exempel, Värnamo, Åminne, Hånger, Halmstad, Skåne, Västervik, Jönköping och Gränna ..
Det har varit jätte skönt.. Tiden har inte gått så snabbt faktiskt. Jävla skitväder i söder alltså.
Men det har varit jäkla skönt att ha sin stuga att sova i. tycker det är så mkt bättre än hyrestugor.
Här hemma har jag ju hört att det har varit fint väder faktiskt.. ^
bra borta men hemma bäst äre ju faktiskt..

   
   


Kommentarer
Postat av: SOFIE

cool du är på stranden sööt :) <3

2007-07-14 @ 19:28:33
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0