café & shopping.

Tjiiiiing !! =)


image259Nu har jag traskat på stan i flera timmar.. Emme kom senare på dagen då vi stack till ett plays och fikade. Vi åt kladdkaka med grädde och drack läsk. Det var hur gott som hellst. Och Resturangen/fiket vi satt på var ett jätte fint ställe.. Jag som skulel besöka den affären och så var den stängd, det är typiskt mig alltså ! Så Emme ställde upp inför i morgon då vi bara SKA till "den" affären. Ni får veta i morgon vad jag menar, lite hemliss här =)





Detta fik låg längst drottninggatan. På den sidan och huset där vaxkupan ligger =) Jätte trevligt, råder er att besöka den för det fanns både middagar, luch och enkel fika.

Jag köpte två halsband på guldfynd. Fortfarande rea. Äpplet var ej på rea..

  
♦Fjärilshalsband - 69 :- (rea - 70%)
♦Äpple halsband i guld 69:-

Nu väntar jag på att Jimmie ska ringa <3
Tycker om dig skarpt mycket..

Kommentarer
Postat av: ` natta

tänkte kl 13.oo på H&M.. vid ingången från utsidan, alltså om du tänker dig att du kmr från bussen så går du in på h&m utifrån :).. ska vi säga så? så får du jeansen för 50 kr :)

2007-07-30 @ 00:27:03
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: SOFIE

fiket heter skafferiet, my favorite (:

2007-07-30 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0