Emme, stan, ifk, JIMMIE <3

God eftermiddag !
Äntligen kan jag säga att jag fått mig tid att sitta framför bloggen, jag har längtat. Men gjort ganska mycket som tog tid i gårdagen.

   
   

Jag fick ett mail om att jag kom med i mattegruppen på sommarlovet nu mellan 6-10 augusti. Mn nu könns det inte som att jag vill gå den. Jag har redan lst matte A men nu får jag tillgång till att läsa matte B så jag ska väl änå gå kursen för att få en sådan bra förberedelse till gymnasiet. Tiderna är mellan 9-12 och 13- 16 så det är lite tråkigt. men fyra dagar är inte så mkt.
Det ända jag tänker på är att mina kusiner från NORGE kommer till oss den veckan, och så är jag borta. PLUS att agustifestivalen börjar den 8 onde ^. HM..

Fick en bätter bild på resturangen jag och Emme åt på häromdagen "skafferiet " på drottninggatan. Jag åkte från Jimmie idag jätte tidigt på morgonen för att jag skulle till ungdoms.. Så då passade jag på att visa er det bästa fiket i stan xD men nästan ..
Vart gillar du att fika??

Stället ser inte ut som en höjdare men när man väl är inne så förstår ni vad jag menar, sådär småmysigt :)


Bilderna ovan är hur gårdagen såg ut, Jag var med Emme, vi var på ungdoms, sen så gick vi på stan, träffade bland annat Natta som gav mig ett par byxor som hon hade på "billigförsäljning" och det var billigt, inte så menat alltså men byxorna satt jätte bra, lite tajt i midjan men annars så .. Sen åkte vi hem till Emme, kastade ut alla hennes kläder ur garderoben och ränsade typ. Vi ska också göra en försöljning så småningom ! Därefter drog jag till Stan. Träffade jimmie och Jimmiy och vi drog vidare till IFK. Och SEEEN =D så drog vi till vilbergen för att hämta cykeln och cykla till eneby där jimmie bor. På vägen dit blev det en mysare i gräsmattan, mest roligt var när en barnfamilj kom förbigående xD HAh!
JAG TYCKER OM DIG ENOOORMT!!!

Kommentarer
Postat av: `elin

Skafferiet är supermysigt :D

2007-08-01 @ 17:37:20
URL: http://justdiamonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0