GODMORGON =)

image215Idag är jag faktiskt jätte glad. Vet inte varför, men hela dagen kommer pryda av en massa roligt =)
Det känns bara så fantastiskt bra. Har fått en underbar vänskap med både Emme och Jenny, jätte skönt !!
Jao, jag ska väl äta lite frukost nu, MÅSTE RAPPA på. Sen ska jag ringa Emme.  Och vi ska drsa till ett place ^, sen ringer vi Angelika och Jenny och vi ska umgås och hade bra ^
Sen ikväll ska jag träffa mitt EX Tom, det kommer bli super kul. Han är som en bästa vän.. Och så ska jag träffa min Kille. JAG LÄNGTAR !!! =) =)


Åhh vet ni vad konstigt jag såg igår, glömde ju skriva det :P HAHA En hund inne på H&M. Det var lite knas. Och ingen sa till ;O

Men jag var nog mest den konstiga personen. Först s¨gick jag lugnt förbi han med hunden. Tänkte inte så mkt på saken. Sen efter ett tag bara "var det en hund o_O " så jag hade redan åkt upp för rulltrappan så jag åkte ner igen, för jag viöle ha fotobevis. Så åkte jag ned och skulle ta ett foto, och han såg mig, så jag vpågade inte. Gick förbi dem en gång till =P och i sista minuten kunde jag knäppa ett foto xD. DOCK INTE BRA.. men ni ser ju. EN hund på H&M


Min lilla OUTFIT today..



♦ Tunika klänning från H&M
♦ Halsband från Guldfynd (70% rea) -  Ta en titt !!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättesöt tunika :)

2007-07-18 @ 15:00:52
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Johan

Du passar så himla bra i klänning så det är sjukt =D hahaha jaa du en hund inne på h&m.. hmmm inte så vanligt =p

2007-07-18 @ 18:48:00
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0