Hunden King <3

Jag sneglar lite sådär på online sidan. Uppmärker att Patricia är inne. Ska jag trycka på enter och skriva lite till image248henne, eller ska jag fullständigt strunta i tanken. Denna gång kunde jag blunda och skriva vidare till andra. Men jag ser fortfarande att hon är inne. jag blir förvirrad och helt enkelt arg på mig själv. Jag loggar ut.

Alla sover här hemme typ. Bara småttingarna på 2, 4 & 6 år som är vakna. De springer runt och skriker som galna tuppar. Men det gör inget. jag bara älskar ungar.. Och Hunden som ni ser på bild bor här hemma. Den är underbart mysig, men det ända felet är att den är så dåliug att gå med ute. Men nu har jag tränat honom i ett par dagar och han gör framsteg. Jätte duktig. Som idag släppte jag kopplet och bad han sitta och stanna på kommando. Jag gick några meter där ifrån och sedan ropa på King att han ska komma. Såsan så sant så sprang han till mig och var urglad.

I morgon blir det lekhuset. Det kommer vara trevligt, sitta och fika med alla och sen hoppa bland bollar, sådär barnsligt kul !.

Kommer nog hem på Torsdag kväll istället, har inte berättat det för Millan än men det ska jag göra ikväll. Jag vill verkligen vara med och stötta, det är vänner till för.

Hade bra allesammen, bloggar mer ikväll eller i morgon bitti <3

Kommentarer
Postat av: ` natta

jag kan skicka över dokumentet om du vill, har inte alla priser i huvudet.. tror jag tar 40 kr för den BOLERON :)

2007-07-25 @ 18:30:07
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0