Inget som beräknat ..

Jag vägrar att stå dig nära.
Jag vill inte känna mig tvungen att se dig.
Men jag blir hjälplös när du frågar mig om någonting.
Jag som hatat/hatar dig över allt annat i värden.
Men ändå kan jag inte förstå hur jag bär mig åt.
Jag bara måste infinna mig hos dig.
/ T


Det finns inte så mycket att påpeka än min surhet som finns inom mig. Blir så besviken när ni visste om det flera dagar innan. Men det brukar ju vara så att jag kommer i andra hand. Jag är van helt enkelt.
Kan bara inte fatta att ni orkar att hålla på så länge med samma dumma grej. Bara skjuta upp allting eller helt enkelt sudda bort det som jag trodde skulle hända.
Men ahh, leva vidare trots allt. Ha ett leende på läpparna trots allt.
Får väl se vad som ska hittas på ikväll då. Vad ska du göra?!


I morgon få jag träffa dig Jimmie, har längtat så mkt :):) Men dagen är ju snart kommen.
Vi ska dra till utomhusbion på kvällen som sagt.
Ska du också dra dit?! :)



Nu ska jag väl ta mig en glass, och bara ta det lugnt tills något händer.
Hade bra allesammen !! :)

http://www.youtube.com/watch?v=k6EQAOmJrbw
Jag bara älskar den låten !!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

jag hänkar gärna på utebio ngn kväll :)

2007-07-14 @ 19:26:02
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0