Nivvan och Julii ^

image241Nu är jag hemkommen, mitt på natten hos mami. Jag hade glömt nycken så jag blev tvungen att ringa hem. mamma svarade efter andra gången.. Så det första jag gjorde var att sätta mig vid datan, snabbt som tusan. Jimmie som hade väntat hel natten på mig. Ok, han har snackat med annat folk men ändå.
FÖRLÅT!

Jag har varit med Nivvan och Juli i dag och vi så på film "I see you". Den var jätte bra och rolig faktiskt =)
Vi rökte cokså lite vattenpipa. Det blev den vanliga smaken, äpple .. Vi var med dessa killar cokså ==)


   
Halv fyra drog jag mig hemmåt ! =) Killarna följde mig en bar bit. Tack !


Kommentarer
Postat av: ellen

söt kille på bild två :D

2007-07-21 @ 08:43:15
URL: http://ellendaniela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0