Nykäär

Det är så underbart att känna din närhet. Du gör mig oerhört lycklig. Du är alltid där för mig, lyssnar coh förstår. Du är en riktigt pojkvän och bästa vän. För ig betyder du så mkt me än vad andra gör, alltså vänner jag känt i åratal. Du är helt enkelt den underbaraste.

Emelie Lotsari - På så kort tid har du visat din sida som bara fäster sig längre och längre in hos mig. Du fastnar i mina tankar och det finns bara en sak det kan bero på. En riktig sann vän. En vän som förstår, lyssnar och känner sig välkommen var och när som hellst.
För dig behöver jag inte skämmas,
För dig kan jag vara mig själv,
För dig vill jag berätta allting till,
För dig kommer jag alltid stå i nöd och lust.
Det är vad vänner består och är till för.

Underbar kväll emd dig Jimmie. Träffade din styvpappa och din mamma, verkligen jätte trevliga.
Vå såg på film hemma hos jimmies pappa först. Sen gick vi till Eneby där hans mamma bor, vi åt lite mat, myste, såg på film och åt jordgubbar med glass. En kväll som aldrig innan !
UNDERBARAST

Jag är nykääär <3

I morgon ska jag träffa jimmie senare på kvällen. Det är Jimmies dag i morgon, han blir 16.. Vi ska kanske på utebion, det får jimmie bestämma. Men i sådant fall ser jag verkligen fram emot att träffa Martina, Elin, Sofie, Louise, Niklas, Erik, Maggie och marre. Hoppas ni alla är där. Ni gör mig lycklig

Tror nog att jag o Jenny skulel vara innan, jag ebhöver gföra lite stuffs på stan så vi kanske drar ner dit om jenny har tid ! =)

Är så Orolig över dig, du svarar inte i telefonen och du sa att du skulel logga in på msn efter vi lämnade varandras famnar. Men inget är positivt. Du är inte inne på msn. Shiiiiit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0