ODENSE^ våran vänort.

Jao, då var man hemma från en helt underbar vecka med mi◊na underbaringar. Odense, en stad som jag måste bosätta mig i nån gång i livet. Helt underbart där !! Loooove <3
Vi har gjort en massa dessa dagar. Det har varit allt möjligt. Vi har varit på Zoo, Terrarium, Bowling, Åkt goocart, besökt HC Anderssen omgivning och museum, shoppat i massor och så har vi varit på Tivoli i köpenhamn.
Jag har gjort en massa missar och pinigheter;  never forget ↓

◊ När vi var och bowlade körde jag jätte bra. många srikar och en gång då jag verkligen var peppad så springer/tippar jag lite lätt fram för attt sedan kasta iväg klotet. Jag sätter ena foten på själva banan som är as hal, däerfter kommer andra foten och WIPPS sa det och så föll jag baklänges. Slog i armen men ähh. när jag kollade på mina medspelare så höll de för munnen, också andra som fanns där. Sedan började jag garva och ALLA i bowlinghallen gjorde lika så. Urs vad pinsamt det var. HAAA never forget ^

◊ Vem glömmer inte mitt frågandet efter mobilen ? alltså det var stup i ett jag frågade över vart min mobil var. så hade den antingen legat på min sovplats eller i väskan.

◊ När vi skulle duscha, eller rättare sagt jag och angelika. Jag satte på ena duschen och den var askall. Jag satte på andra och den var kallare så jag fick panik så jag raskade mig snabbt till en annan dusch mittöver och precis i vändningen halkade jag och satte mig på rumpan. MIN SVANSKOTA DOG!

◊ På bowlingen gick två av mina naglar av. Jag som har sparat dem väldigt länge. Sedan på gocarten gick en nagel av. När jag kom hemså fick jag låna en nagelsax och jag klippte av alla mina långa naglar. Nu ångrar jag det skarpt.. Snyfft^*

◊ Jag lånade Marios headset som jag sedan slarvade bort.  (jag hitttade det dock sista dagen och i sista minuten)

◊ Det värsta var när vi satt på resturangen då jag inte hittade mitt legitimation och bankomatkort. Jag fick verkligen panik. När vi sedan kom hem till lägergården hiittade jag aldrig den där heller. Vi ringde till Zoo för jag anade att jag hade tappat det där. Eller jag visste det. var ju näst inpå hel säker att jag hade tagit med mig korten till Zooet. är min ledare ringer så säger den andra personen i luren att mina kort hade blivit upphittade av en liten pojke. vadå lättnad ?! jag fick glädjetårar :)

Om ni vill "läsa" er mer till just vad vi gjorde på vilken dag osv så kan ni kolla in min bilddagbok. www.ainariel.bilddagboken.se /www.bilddagboken.se sök på ainariel.

lite bilder ....









sov gott nu, hade bra allesammen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0