Utebio med MASSOR! :)

Åhh kära blogg, har inte kunnat skriva av mig som jag har velat, men annat kul har hittats på ..
IGår träffade jag Jenny, Emme, Angelika & Jimmie som var beräknat. Vi drog senare på kvällen till Utebion, där det var jätte mycket folk. Då träffade jag bland annat, Cissi, K, Sigge, Martin, Kimma, Matte, Alle, Sofie, Maggie & Dennis mfl.. Älskar och snacka med dig Sigge, du rä så skön, och du förstår verkligen vad man pratar om ! ÅHH..

Sen drog jag och Jimmie hem till han, vi åt lite kvällsmat och myste oss till sängs =) Underbart trevligt !
Du rä så underbar Jimmie, betyder massor för mig. Hoppas vi kan hålla i hop en längre tid. Du är helt enkelt en så underbar och vacker person som gör att man faller direkt.. <3 Vi har ju bara varit tsm i tre dagar ^, det känns så mkt längre.. Du är bara så himla BÄST !!!


Såhär klädd gick jag för att vädret
var som det såg ut ;/


Men sedan blev klädseln såhär när
solen kom fram ^
(denna väg tar jag alltid till bussen ! * )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0