Utpräglande..

Det är så typiskt att allting måste komma på en gång.
Att allt negativt måste infalla då jag mår som minst bra.
Men det är inget vi kunde göra nåt åt och inget vi kan göra nåt åt nu heller.
Det är så starkt nog att leva sig kvar hos mig, inget man kan ändra på.
 Det utpräglade momentet är nog att få mig nere.
What ever, same like before..


En kul nyhet är att jag och min bdb kompis Bella ska tillsammans skapa en modeblogg som ni alla måste kika in på senare när vi fått igång den. Vi får nu allt hoppas på att det kommer fungera bra, nästan säker på det ^
Vet ni någon mer sådan här hemsida med just blogg som man kan använda sig utav?
exempel : www.blogg.se osv.. ^


Kommentarer
Postat av: ` natts

den var fucking säääämst xD

2007-07-10 @ 00:02:33
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0