- Vadå skärpning?!

Tillbaka till bitterheten, men ge mig lov till o vara sur också!
Jag lovar. Jag är inte beroende utav dig utan det jag vill framhäva är att jag bryr mig om dig.
Det känns bara så surt att veta att jag gör så mycket för din del, men själv få man inte mycket tillbaka.
Bara för dumhetens skull ska jag sluta o höra av mig. Vill se hur länge det kan dröja innan dina tankar sätts på spel. Eller helt enkelt den tiden du vill tillängna dina andra "vänner"  utan att ens låta överföra några trovärdiga ord med mig. Bara det skulle kännas jätte bra. Att du kunde höra av dig utan att jag ska behöva säga till dig att ringa mig i kväll. Bara ett irreterande påstående!

- jag är förvirrad. Vet helt enkelt inte hur jag ska göra. Jag är kär, men är det rätt person?. Kommer personen vilja ha med mig o göra nu efter skolans slut. Jag känner mig så bra med dig. Men samtidigt vet jag inte om det kommer att funka. Vet inte så mycket om "reglerna" , hur ska jag göra.
Frusterad, Förvirrad - Ord som gillar mig.

Jag vill vara med dig utan att känna oro över din nervositet. Men jag förstår dig! Jobbigt..

↔♦ Jag har inte orkat skriva någonting i denna blogg nu i en veckas tid. Känner inte att det ger så mycket som jag trodde. Men nu, idag längtade jag verkligen till o skriva blogg. Kändes bara helt fantastiskt att få skriva av sig igen. Det lilla jag har skrivit gav mig en lättnad innombords. Jag som vill berätta för dig, som jag alltid gör om allt. Men nu kan jag inte det så det fick bli på denna sida så alla kunde läsa mina tankar om allt eller ingenting. Det känns jobbigt att du inte förstår trots mina förklaringar!

Jag har varit på läger med klassen nu i tre dagar och två nätter. Det förblev som jag torde. Vi spelade kubb för det mesta.  Vi spelade också kort och såg på en massa filmer. Jag gjorde bort mig men fick fram det jag allra mest velat veta. Inte om min dumhet utan mina känslor. Jag vet exakt nu, jädrans skönt att kunna säga att jag exakt vet vart jag står. Men ändå finns problemen.

Skolavslutning i morgon. Vad hemskt. Jag kommer verkligen att tjuta ihjäl mig. Kommer verkligen inte sakna många i min klass men de som har betytt för mig under våran tid, fyra år kommer sänka mig rejält. Vi alla säger att vi inte kommer att tappa kontakten men det e ju bevisat att nu börjar det riktiga livet. Gymnasiet.
De nya kompisarna man får kommer att veta mer om sig själv och livet. De andra, de som finn nu för min del kommer säkert sina bort. Vilka onda aningar jag har. Men det kommer bli så, jag känner på mig det.
Tur att Nina och Patricia kommer att stanna vid min sida på gymnasiet. Några som kommer gå min väg.
Vänner för livet ?

image45
Avslutningsklänningen 600:-

Hade bra allesammen!!

Kommentarer
Postat av: Toll3n

Har man inte vänner för att prata om känslor med ?:Pheh ^^

2007-06-14 @ 01:44:44
Postat av: Tessan*

Toll3n; Joo klart man har vänner för att prata med, men man har ju alltid en enda vän som man precis kan säga allting till. Ialla fall har jag så ställt. Men det e alltid härligt o skriva av sig på bloggen också :)

2007-06-14 @ 10:47:03
Postat av: Toll3n

haah okej aa jag förstår ;):) Skönt med skolavslutning imornn då ?:P

2007-06-14 @ 14:25:41
Postat av: ` natts

fiin gumman:)

2007-06-14 @ 23:01:08
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Tessan*

`natts; Tack så mkt ^

2007-06-15 @ 10:46:12
Postat av: SOFIE

tessan! har du blogg?! gud va kul :D nu blir du i min läsarrunda med ;) fiin klänning du hade där <3

2007-06-15 @ 10:58:29
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0