1/6 - TråkmånsSkola =/

Ännu en dag som har variiit riktigt seeg. Då menar jag bara o sitta och glo häpet på ALLA lektioner. Jag har inget kvar att göra i skolan, blir helt galen !! Och ändå måste jag till skolan, men vad ska jag göra där lixom ? =/

Jag har spelat kort med killarna i klassen, köpt en halv fralla i kafeterian, suttit ute i regnet, ätit lunch, Varit nere på slöjden och hämtat min tröja och så har jag gått fram och tillbaka från cafeterian till våran studiehall och från våran studiehall till den andra studiehallen på andra sidan. Visst var min dag intressant ? :D

Eller inte ;/

♣ Kom nyss hem utifrån regnet, har varit ute med min söta hund Salli ^ och hon drog till ett tag och jag halkade i leran och satte mig på ändan i en vattenpöl, Lyckat !! :D

♣ Nu kan jag ta kort igen , nästan helt överlycklig, kan verkligen inte vara utan kamera. Det funkar bara inte ^ men fasen, måste köpa en ny digitalkamera. Min blev ju tulen *snyfft* men jag har verkligen inte råd nu. Eller ok, jag kan inte spara pengar ! :P

På tal om att inte spara pengar, jag köpte en skjorta i går på marknadsrean för 50:- det var jätte billigt ju. Sen köpte jag ett halsband för 20:- och sen ett par flippfloppsar xD för bara 80:- BILLIGT!!! Men ajg vill kunna spara,

♣ Tänk er. Jag missar neverstore som kommer till parken i Norrköping i dag. Fy skäms på mig alltså. Men ok, jag sitter barnvakt i stället och tjänar ihop 400:- kr. Yeah ! jag ska verkligen försöka o spara. Måste ju ha lite till sommaren. En positiv grej är ju att jag får barnbidrag i sommar också, en fördel ju att fylla sent. Om jag skulle ha fyllt från januari- juni så skulle jag inte få några pengar .. Men tur i oturen, vem vill fylla sennt lixom.
26 November, då är det min dag. Lägg det på minnet xD

♣ Jag är inte beroende av att festa och hitta på nåt med vännerna, men asså det är så mkt roligare än o sitta och läsa godnattsaga och leka kurragömma hemma. haha ^ saknar dig Patricia ju, Ohh speciellt Olivia, Fyskäms så mkt jag saknar dig. Och Micka också.. Och Elin, jag saknar ju alla. Herre guuu. !!!! Och så saknar jag min söta Paulina. Asså jag har knappt någon tid längre, får inte träna så mkt. Kolla så smal jag är trots att jag äter som en gris !!

Men ni får inte glömma, Jag älskar verkligen er mina trogna vänner. !!

? Har ätit pizza idag, riktigt gott ! :D men nu ska jag lägga in lite bilder på bilddagboken.se
Om ni har tid så kan ni ju kolla in den xD Ainariel heter jag där med.

Just det! det e ju ,många som frågar varför jag heter Ainariel. För det första måste jag bara säga att det uttalas Äinariel inte Ainariel xD en viktig punkt!
Men det namnet betyder Therese på älvspråket :) Riktigt fint..

                 


* Regnigt väder
*Jenna slappar lika mkt som jag
*Våran "fina" skola ^
* Min outfit!! :)

Hade bra allesammen !! :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag har saknat dig med :) Du skriver så intressant i dina bloggar också :) Vetu, jag är inte klar med no arbetet än ;O får ju ingen ro att göra det :/ Älskar dig <3

2007-06-01 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0