2/6 - Dont say a word !

Såg nyligen en film på tv, handlade om en psykisk tjej som inte litade på någon på hemmet hon hade färdats till. Men sedan kunde hon lita på just en man som behövde hennes hjälp av hela hans liv. Mannens dotter hade blivit kidnappad och kidnapparna ville få ett nummer som den psykiske tjejen viste om. Då gick de genom mannen och hans familj eftersom mannen Nathan var spykiat som hjälper dessa människor som har ett psykiskt fel. Den var hur sorlig som hellst, jag tjöt vid två tillfällen Och jag vill verkligen rekomendera denna film!

Den var super bra, och verkligen ledsamt ^ Ohh i slutet så vackert. Mina tårar bara vällde !
Filmen: Dont say a word

Nu ska jag sova^ hade bra allesammen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0