2/6 - Kolmården ^

Vaknade jätte tidigt i morse, vid 8a. Då gick jag upp, åt frukost och sminkade mig, sen bar det väg till Kolmården. Vi åkte buss. Mamma orkade inte köra, på nåt vänster. Hm ^

Ah emn i allafall vi hade en perfekt dag, solen sken hela tiden, och djuren var framme. Men vart är isbjörnarna då ? Såg inga på kolmården :O ;/

Värsta fina killen satt och småsnegla på mig under en timma i en park där mina småsyskon lekte. xD han var ursnygg. Men harn var tydligen förlovad, såg ju ringen xP Ahh men ialafall.
orkar inte skriva, är jätte trött.

Schysst av dig då Becka, jag som skulle hänga med på fest, men men, skitsamma då ! Du som skulle ringa och när jag ringer så svarar du inte ;( ringde hem till dig och du hade åkt te festen utan mig. :S Tack!

Men men, någon som vill hitta på någonting ikväll eller? Orkar inte bara sitta här hemma och tråka !

image32
Dagens Outfit! xD ↑   Kolmårdsbilder :) ↓

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0