3/3 - VärmeSommar ^

→ Sommarvärme, helt otroligt bra ! jag är jätte glad, har fått sola en stund i dag i alla fall. Vaknade halv tolv och sen åt jag frukost. Äggmacka, det kan vara gott ibland elelr hur ?! och juice till, gott gott.
Samtidigt som man solar har man nuttat på lite läsk, tomater och lyssnat på älsko musik. Har också läst tre kapitel ur En doft av Jasmine. Den är verkligen jätte bra än så länge ! :)
Jag har ävän ätit lunch ^ det var väl helt ok..

Tror att jag ska ringa jasmina sen, finns inte så mkt o göra. Jag orkade inte åka till träningen idag, behövde lugn runt om mig. Är så otroligt trött efter dagarna i skolan. Stressen bara flödar. ;/

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0