Eftermiddag god! :)

God eftermiddag!
Nu är jag Proppismätt, har ätit middag nyligen, det blev nån fin fiskt, potatis och Mammas speciella sås. Det var kanongott. Och nu blir jag tvungen och pressa ne lite jordgubbar, melonglass och grädde. GOttigt, men jag tror inte att min mage orkar så mkt mer ^

Ska snart om 20 min traska iväg till Patricia,  min allra bästa vän.  Jag ska sova hos henne idag så det blir säkert att jag bloggar ikväll/natt Så ni får reda på vad jag har gjort under den tiden.
Vi ska sedan till Emme, vi hittar alltid på något roligt så kvällen kommer nog bjuda på mycket skratt , Heh!

Tog lite Egoistiska bilder men ibland får man väl lov till det ?! ^

                 

Hade bra allesammen !! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Kroppsvårdsprodukter, det är ganska olika! Tidigare köpte en massa dyra märkesgrejor och gör väl fortfarande typ Biotherm, Clinique men har nu hittat en av apotekets produkter som jag tycker är jättebra. Deodorant har jag Clinique som jag har haft i ett par år. Jag har nästa bara Clinique i ansikte också, rengöring, fuktigheteskräver osv. ögonremover osv. Vad använder du? Har du några bra tips? Ha en bra kväll!

2007-06-16 @ 19:11:48
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: SOFIE

sööta du (: <3

2007-06-17 @ 10:11:09
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0