fillan, Tess & Pati!!

Jag måste bara berätta lite om gårdagen innan jag påbörjar denna dag med att säga godmorgon..
Ja igår, eftre att jag klätt om och så sprang jag till bussen. Klockan var 57 på denna data och bussen gick 02 och det tar 7 min att gå till busshållsplatsen så jag sprang gärnet. Bussarna går ju bara varje halvtimma på kvällarna och helger, så jag tog mig an o springa. Bussen står redan vid busshållsplatsen men föraren var urhygglig att vänta på mig. SKÖNT!
Väl nere på stan kom Patricia och Fillan med en annan buss, vi traskade ner mot mc donalds. Jag var hungrig.
Som vanligt satt vi där i någon timma/några timmar. Vi tog lite pics men det blev ingen bild som alla tycktes var bra på så vi sparade en som JAG verkligen ser dyngful ut .. Ahja.



Sedan drog vi vidare hem. Pati som ville till Hageby och träffa Pablo o dem gick inte vi med på, vi orkade helt enkelt inte.  Så vi åkte hem till Fillan, där vi gjordee... Kommer inte ihåg, satt lite på msn och sådär.


Sedan sprang jag ut själv för att ta bussen som gick 58 men jag kom ned dit 59 tror jag, ingen buss i sikte. Väntar i någon minut men sen drog jag mig tillbaka till Fillan igen.
Ännu en gång sprang jag ned och Fillan o Pati någon minut efter. Ingen buss kom. Vi kom ju sedan på att det var helgdag och sista bussen avick från resecentrum halv tolv. SMARTA VI ÄR.. klockan var ju då halv ett.
Pati och Fillan var jätte snälla och följde mig hem :) Nästan hem iaf, vi stannade vid ett kors där jag o pati liftade. Men innan korset kom det en bil och tutade värsta och vi hoppade till som största idioterna för pati snackade om en skräckhistoria som är sann. Vi sket på oss typ. Men ahh första gången vi skulle lifta så pekade de bara fuck U andra gången SÅ JÄVLA SKEMMIGT, det var fillans brorsa (modell) som kom i bilen, och vi började as garva. Och sista gången då jag äntligen fick lift hem så kom de som hade tutat på oss HA! De var verkligen asschyssta :) hi.
Fillan jag skulle hälsa från micho !! :D



När jag välvar hemma släppte jag ut min Råtta så hon fick gå fritt i min säng. (hon brukar inte klättra ner från den) jag gick till köket, var inte allas sugen på kvällsmat så jag stod o stekte wook grönsaker, spagetthi och köttbullar !! :) Det var gottigt. Sätter mig i vardagsrummet, äter upp och sedan somnar där. Vaknar halv fem. Går lugnt och sansat in i mitt rum sen bara shiiit min Råtta. Hon låg inte imin säng eller någonting jag blev Skitorolig. Men jag ropade på henne (du kanske inte vet vad jag menar men ttttt, typ så) ahh och så hör jag massa prassel i hörnet av rummet, där jag har alla mina väskor. Kollade ígenom dem alla men hittade inte min Råtta Rita.  Jag opade ennu en gång på henne och då sticker stackars huvudet upp från en påse i väskhögen. SÅ SÖÖÖT


Jag har inte alls haft tur denna dag som horoskopet sade. Men ähh !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0