Fotograf o allt ^

Weei, jag kom hem ritkigt sent igår, eller runt två i allafall men Emme stannade kvar i typ en timma. Därför kunde jag inte blogga. Jag som verkligen satt på bussen från Himmelstalund och längtade efter datorn - att blogga.

Jag tog mig en sväng till Nina i går vid 18 och där hemma gjorde jag mig i ordning. Jenna var redan där och sedan kom Madde. Vi alla sminkade oss, plattade hår och letade efter kläder o väskor ^
Kvart över 19 skjutsade Ninas pappa iväg oss till himmelstalunds badet. Där jobbade vi tjejer plus 6 till drygt.
Massa bra musik, massa blött, massa mat och massa godis . Värsta perfekt! ^
Men jag var nog ganska tråkig denna kväll. Jag ville verkligen inte vara i det dära äckliga skummet. För det första stank det enormt plus att det var svinkallt ute. Skönt var att man själv fick skippa det men man fick några händer i ansiktet ändå. Snälla David kunde stå o hålla om mig emellan åt ! ;D

                                

       

När vi var påväg hem skulle jag tillslut åka bussen som gick till en massa stadsdelar i Norrköping. De flesta gick av vid Hageby xD !! Men innan det kommer en piercad man som jag förstod var Fotograf  fram och ger mig ett kort. Han bara du kan väl höra av dig så vi kan ta några porträtt tillsammans och sen får vi se vad det leder till. Jag bara What typ?
Men det var jätte länge sedan jag tog porträtt / modell bilder på mig så det var ju ett riktigt sammanträffande att man fick den chansen igen. Jätte kul! Men snopet, just jag av alla människor som fanns ^ Glad jag är :)
Så nu ska jag prata med mamma igen och så måste vi bestämma ett datum. Jag e redan lite nervös ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0