Glad midsommar!! :)

Jaa då har man vaknat upp i mörkret runt 10 tiden. Kollar ut genom fönstret och ser moln, mörka moln. Ähh tänkte jag, jag ska ha det roligt i dag. Gick till garderoben, kunde inte välja bland klänningarna vilken jag skulle ha i dag, men det blev en vit klänning som är några månader gammal, ändå underbart skön att bära. När jag väl satte på mig klänningen så var ena spännet på sidan sönder. Ahopp, men mamma kunde fixa det.
Fixa frukost, det orkar jag inte just nu, får äta det om ett tag. Ut med hunden i detta väder, är inget vidare men det måste bli av, självklart ! :)

Jag var ju på forex igår och så vare sådanna människor som hade jätte konstiga kjolar, like this↓

Ni har säkert tidgare sett dessa människor som bär sådanna kjolar. Tycks?
Jag tycker inte att det ser något vidare ut. Har hört desto storre kjol de har desto "mäktigare" blir dem.
Hm, plus att hela hennes kjol var söndrig, går dem med dessa kjolar varje dag elelr? ahh du man måste ju frågesätta sig lite ;D

Patricias pappa kommer och hämtar mig vid 13-14 tiden i dag, sen bär det av till Kimstad förmodligen, I regnet ? ;D

Hur ser vädret ut hos er?
Gör ni egna kransar med blommor från naturen, köper ni blommor och gör kramsar eller öper ni fördigjorda kransar? :)

Hade bra allesammen, och god midsommar på er !!


Kommentarer
Postat av: Jasmina.

Hallå, jag vill gärna ha mina solglassögon innan jag åker utomlands tack !

2007-06-22 @ 12:22:28
Postat av: SOFIE

guud vad söööt du är ! <3

2007-06-22 @ 12:41:02
URL: http://www.wernerson.blogg.se
Postat av: Linn

glad midsommar!

2007-06-22 @ 22:30:43
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Nadine

Heej! :) Jag tycker verkligen såna där zigenare är hemska med sina jävla kjolar, ser ju inte rikgtigt klokt ut! Håller alltid i min saker lite extra när de är i närheten av mig alltså. Dom är inte riktigt kloka, min pappas brud jobbade på en Mack en gång och då kommer det in två Zigenare och hänger bensindunkar under kjlarna,helt sjukt!:P
Hoppas du har en bra dag och att din midsommar blev lyckad :D

2007-06-23 @ 21:48:56
URL: http://nadineskytthammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0