Godmorgon..

Godmorgon alla läsare, hoppas ni får en riktigt bra dag. Titta - Solen är ju framme !! :)
Hos mig iaf...

Har nyligen ätit frukost, det blev en knäckemacka med ost o gurka och juice till. Gottigt.
Idag har jag tänkt att åka ut till Lindö med min Hund. Bada lite i bråviken bland alla gulliga fiskar AW så fint. Needå, emn så är planerna iaf. Jag kan ju inte bada med min hund Salli på badplatsen heller. Stackars alla barn som leker och har det kul och så kommer en springandes hund och tar upp hla platsen . Nej nej.
Vi ska faktiskt ta bussen, vet inte hur min hund reagerar på det, hon har aldrig åkt buss, men det går skert bra. Hon är mycket bättre nu på att åka bil så hoppas bussen går lika bra :)

Senare blir det träning, ÄNTLIGEN. Har inte tränat på över två veckor. det känns som en evighet faktiskt.
Tränar du någonting?

Kanske bio ikväll också, ska se nån skräckis. Men nu måste jag kila, hade bra allesammen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0