Godmorgon :)

Idag sov jag väldigt länge till skillnad från resterande dagar. jag sov tills Ingela, pattis styvmamma kommer in och vinklar persiennerna så ljusstrålarna når våra trötta ögon. Vi alla ligger kvar ett bra tag, ingen orkar möta det regniga och trista dagen riktigt faktiskt.
jag sov med Rickard, pattis brorsa, göll göll.  Men när jag vaknade så låg ahn tydligen i vardagsrummet i soffan, Säg bara inte att jag har knuffat ner han från sängen igen, pinsamt ju ^
Men han gick tydligen upp för att se på tv, det blev en skarp lättnad, på ett ungefär ;D

Nu ska vi, hela gänget på 9 personer tror jag ätaa lite frukost. jag måste vänta ett tag annars mår jag inte så riktigt bra. Men någonting kommer jag allt stoppa i mig :)

idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag som hade planerat o bada men det vet jag inte om  jag har lust med i detta väder. Nä man ska bada ska man ju också sola, det är ju en självklarhet, inte sant ?!
men jag ska väl förmodligen vara med patti, får se vad vi hittar på. jag ska dock ringa Mikaela för att höra om vi skulle vara i morgon, ni får påminna mig !!

jag älskar verkligen kläderna på sidan www.forever21.com De är enormt snygga.
Men det dåliga är att man inte kan beställa hem kläderna till sverige. Fy skääms !!
Man kan ju i allafall få fantisera om att få bestäälla där ifrån :) Namii ^

idag åker en av mina bra kompisar iväg till Bosnien/kroatien, hon ska var borta i över en månad så henne kommer man inte se under sommaren, trist.  Vi kommer ju dock inte hamna på samma gymnasie nu till höst heller så det blir lite tragiskt!

Men nu ska ag ta o äta lite frukost, I´ll be right back. :)

Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha han är grym ;D
hoppas du haft en trevlig midsommar :)

2007-06-23 @ 14:52:05
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0