Godnatt .

Jag var nog lite otydlig där om dessa voo dockorna. Dockorna är 8 cm långa typ och man kan ha den på väskan, nyckelringen eller hängandes i byxorna om man nu vill det. De ska följa med var man än går för att få den lycka som dockan ger. Framgång finns, det är bara att läsa om voo dockorna på sidan på vänster spalten.
Löjligt nog tycker jag de är AS bra hih.. Inhandla en sådan gullig docka ENDAST 89 kr!! =O

Ritualer:

♦ placera dockan i vänster hand och håll en nål i höger hand. 
♦ stäng munnen och andas enbart med näsan. Ta djupa och långsamma andetag.
♦ Genomborra dockan med nålen
♦ Upprepa följande fras fyra gånger.
Jaagrata Ugra ojasaa

skriv ner din målsättning med en svart penna på ett vitt papper
◊ Vik pappret på mitten fyra gånger.
◊ Tryck in en nål på din voodoll och placera den på pappret
◊ Upprepa följande fras fyra gånger.
sevate maam idaaniim



Jag har sovit från fem till åtta i dag, sedan har man bara suttit vid datan. Men det är ändå härligt med så många snälla och omtänksamma personer ^

Nu Har också Syrran beställt några voodolls, Perfekt !! (Till alla åldrar)

Jag sitter förfasen och lipar nrä jag hör denna vackra låt!
◊ Rascal Flatts - (What Hurts the Most)

Den är så underbart vacker, den får mig o tänka på allt som blivet en skymt över, just nu. Faen!

Kolla lite på Tv nu, sen sussa. Sov gott allesammen :)

( Jag vet att det är många för min del som läser min blogg, runt 100 st dagligen så då tycker jag att ni kunde tillägga en lite kommentar på inläggen. skulle vara mycket trevligare. Klicka bara på kommentarer längst ner på inlägget och kommentera )

Kommentarer
Postat av: Nadine

Jo :( det är verkligen hemskt..Ne gud vad jobbigt! SÅ himla tråkigt nr man tvingas avliva dom..Det går aldrig att komma över det lixom..
Åh tack så mycket ! :D

2007-06-18 @ 00:04:44
URL: http://nadineskytthammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0